stacja konserwacji pojazdów

Realizacje

Mazda 2018r na rynek wschodnio- europejski

Przedstawiamy Państwu Mazdę 6 z 2018 roku, odebraną z salonu zabezpieczoną antykorozyjnie na rynek wschodnio- europejski w lipcu 2018r. Klient posiadał Mazdę 6 z roku 2007, również zakupioną w salonie, była ona bardzo skorodowana. Kiedy zakupił nowy samochód, mimo, iż salon zapewniał, że jest zabezpieczone, będąc na Śląsku, blisko Żor postanowił wykonać bezpłatne oględziny. Po wjechaniu na podnośnik i obejrzeniu samochodu z zewnątrz, było widać pominięte zabezpieczenie w nadkolach i przy nakładkach progowych. Po wejściu pod samochód byliśmy w 100 % pewni, że jest nałożony wosk na elementy zawieszenia i podwozia, lecz bez demontażu osłon czy nadkoli. Przedstawiamy kilka zdjęć podwozia przed rozebraniem osprzętu , po rozebraniu oraz przed myciem, po myciu i odtłuszczeniu podwozia z zaznaczeniem na biało gdzie jest zabezpieczone a gdzie go nie ma. Proszę przyjrzeć się zdjęciom, gołym okiem można stwierdzić, że zawieszenie jest zabezpieczone tylko w 50 % a podwozie w 5 %! Klient wybrał również piaskowanie tarcz hamulcowych oraz zacisków, gdyż wewnętrzna strona tarczy wentylowanych były już skorodowana. Żeby zabezpieczyć dobrze podwozie musieliśmy zdjąć to co było na odczepnego nałożone przez serwis. Dużo pracy trzeba włożyć aby zdjąć taki wosk, nie wystarczy do tego myjka ciśnieniowa, podwozie musi być idealnie odtłuszczone i osuszone aby wygłuszenie mogło dobrze przywrzeć do powierzchni. 12 litrów wygłuszenia Noxudol 3100 koloru beżowego oraz podwójna warstwa wosku bursztynowego zostało nałożone na podwozie (oczywiście progi, podłużnice, drzwi, klapy, komora silnika również pokrył wosk). Najlepszą rekomendacja jest zadowolony klient, który nie spodziewał się aż takiego efektu zarówno wizualnego jak i użytkowego. Wygłuszenie powoduje, że samochód pracuje znacznie ciszej (koła, zawieszenie, silnik). Zapraszamy do galerii zdjęć.Więcej

Toyota Land Cruiser 2001r.

Samochody na ramie – jeśli masz taki to warto przede wszystkim to przeczytać i zapoznać się ze zdjęciami – naprawdę warto, obojętnie jaka marka – ważne, że rama! Przedstawię 3 Toyoty Land Cruiser które zabezpieczaliśmy na przełomie roku, każda zakupiona w ASO, użytkowana przez jednego właściciela. Pierwsza 2001r. - 18-letnia, kolejna 2010r. zakupiona za 350 tyś zł – 8 letnia, Ostatnia 2018r. - przebieg 1100 km (osobna realizacja). Przedstawiam bez opisu zdjęcia samochodów 2001r. i 2010r. oraz kilka zdjęć tarcz i zacisków hamulcowych, sam możesz wyciągnąć wnioski.Więcej

Toyota Land Cruiser 2010r.

Zapraszamy do galerii zdjęć Toyoty Land Cruiser 2010r. z dodatkowymi zdjęciami tarcz kotwicznych, hamulcowych i zacisków oraz elementów zdemontowanych (aż 40 szt!)Więcej

Toyota Land Cruiser 2018r.

Przedstawiamy realizację nowego samochodu z roku 2018 (przebieg 1100km). Osprzęt podwozia oraz zderzaki i progi zostały zdemontowane a całość odtłuszczona i umyta. Po wyschnięciu -ramy, zawieszenia i wiele innych elementów zostały zabezpieczone foliami, papierem, taśmami oraz czyściwem, gdyż przy nakładaniu wygłuszenia wspomniane elementy mogły by zostać zabrudzone. W przypadku tego samochodu użyliśmy koloru beżowego na podwozie a do nadkoli i błotników koloru czarnego, gdyż takim fabryka pokryła częściowo te elementy. Po rozebraniu samochodu widać było, że podłoga nie była pokryta wygłuszeniem, w nadkolach tylko częściowo – tragedia i standard od co najmniej półtorej dekady. Łącznie na samochód nałożono 15 litrów Noxudol 3100, który to środek będzie wygłuszał hałas kół, napędów, układu wydechowego i silnika a po drugie będzie zabezpieczał jako kolejna warstwa przed korozją. Składania blach były dość solidnie pokryte gumami w porównaniu z innymi autami. Dziwi mnie fakt, że mając nieuzbrojoną karoserię można by było naprawdę spód rzetelnie wygłuszyć i zabezpieczyć antykorozyjnie na długie lata. Jeżeli chodzi o hałas to najlepiej komentują nałożone wygłuszenie zadowoleni Klienci po odbiorze samochodu (Jest naprawdę ciszej w aucie a przy większej ilości nałożonego wygłuszenia rewelacyjnie! Pytanie - dlaczego fabryka tego nie robi od razu). Gdy podwozie, nadkola i błotniki samochodu zostały pokryte podwójną warstwą wygłuszenia, pozostaje do nałożenia ostatnia warstwa wosku twardego na podwozie, ramę i zawieszenia ale co z ramą i zawieszeniami? Proszę zobaczyć ile jest już rdzy po przejechaniu 1100 kilometrów i co z tym teraz zrobić? Dodam, że samochodem klient przyjechał gdy na drodze było sucho, na letnich oponach czyli do tej pory nie miał styczności z solą czy innymi środkami. Dlatego w naszym zakładzie wszystkie samochody nawet te nowe, gdy są przyjmowane, są przeprowadzone oględziny i zawsze w obecności właściciela, dodam, że naprawdę warto spojrzeć na samochód z innej strony, pod względem zabezpieczenia. W nowym aucie sprawdzamy co fabryka nałożyła i jak jest zabezpieczone podwozie, z kolei kliku letnie samochody również zabezpieczenie fabryczne oraz jak wiele elementów pokrytych jest już rdzą. Jeżdżąc niezabezpieczonym antykorozyjnie autem można przewidzieć jak wygląda podwozie, właściciele dopiero gdy zobaczą wychodzącą rdzę rozpoczynają walkę, lecz to zdecydowanie za późno. Każdy samochód, który zostałby właściwie zabezpieczony markowymi środkami zanim rozwinie się jakakolwiek rdza i byłby sprawdzany rzetelnie co roku, jeździłby po co najmniej 10 lat dłużej. W przypadku samochodu wygłuszonego i pokrytego woskami twardymi, przy odsprzedaży wartość samochodu jest dużo większa. Dlatego zachęcam właścicieli nowych i kilkunastoletnich samochodów do wykonania oględzin pod względem korozji. Sprawdzone są wszystkie klapy, maski, drzwi, doły progów, komora silnika oraz wykroje błotników i nadkola oraz najważniejsze - podwozie. Wracając do tematu co z tą rdzą na zawieszeniach i ramie? Zadzwonię do serwisu i jestem ciekaw co usłyszę, odpowiedz będzie raczej taka, że samochodów się już teraz nie konserwuje, proszę jeździć i jak będziesz wykonywał wszystkie przeglądy mechaniczne oraz karoserii to będziesz miał gwarancję na perforację nadwozia na 8,10 lat. Teraz nasuwa się pytanie, czy ktoś z tej gwarancji kiedykolwiek skorzysta? Według mnie, raz na tysiące samochodów, ja osobiście znam tylko jeden taki przypadek. W japońskich autach w większości przypadków po 10 latach można spodziewać się nawet kliku metrów kwadratowych rdzy. Jeśli przeczytałeś ten tekst, to zapraszam na bezpłatne oględziny twojego samochodu i powiem to co praktycznie każdy klient powtarza po oględzinach: Naprawdę warto - decyzja zawsze należy do Ciebie.Więcej

Samochody Japońskie z rocznika 2007

Zaprezentujemy Państwu zdjęcia 4 samochodów Japońskich, jedno z nich zimą nie jest użytkowane, wyjeżdża z garażu dopiero wiosną. Jest to samochód marki Honda Legend. Proszę zauważyć, że mimo iż samochód nie ma styczności z zimowymi warunkami pogodowymi oraz solą również jego podwozie zaczęło korodować. Będziecie mogli Państwo zobaczyć zakres prac jakie zostały wykonane oraz dla porównania pokażemy po 3 zdjęcia samochodów Mazda 3, Toyota Yaris oraz Honda Civic Ufo. Pochwalę się również sms-em od zadowolonego z usługi wygłuszenia klienta - Pana Marcina. Miłego oglądania :)Więcej

Suzuki Jimny 2005r

Przedstawialiśmy Państwu zdjęcia różnych podwozi i rożnych opcji zabezpieczenia, jakie wybrali właściciele samochodów. W poprzedniej realizacji dodaliśmy zdjęcia samochodu Suzuki Jimny po hydropiaskowaniu i nałożeniu neutralizatora, teraz przedstawiamy zdjęcia pozostałych etapów: 1) przed rozpoczęciem prac, 2) podkład, 3) konserwacja Noxudol 1600.Więcej

Opcje zabezpieczenia podwozia

Możecie Państwo zapoznać się ze zdjęciami realizacji, jakie metody konserwacji właściciele wybrali dla swoich samochodów: 1) Konserwacja woskiem bursztynowym - AKEMI 2) Konserwacja woskiem czarnym - AKEMI 3) Konserwacja woskiem bursztynowym - AKEMI AFIN 4) Konserwacja NOXUDOL 1600 5) Konserwacja woskiem bursztynowym - NOXUDOL 6) Konserwacja woskiem bursztynowym - AKEMI 7) Konserwacja NOXUDOL 1600 8) Konserwacja woskiem bursztynowym - AKEMI 9) SUZUKI JIMNY - zobaczymy co klient wybierze dla swojego samochodu ?Więcej

Toyota Hilux 2010r. - przygotowanie (zobacz hydropiaskowanie)

Przedstawiamy Państwu duży samochód, w który włożyliśmy bardzo dużo pracy. Dzięki temu posłuży on właścicielowi przez długie lata! Możecie zobaczyć jak samochód został przygotowany przed nałożeniem ostatecznej warstwy. Zaczynając od zdjęć przed rozpoczęciem prac, po hydropiaskowaniu (przeczytaj ważną informację z oferty), po nałożeniu neutralizatora oraz podkładu. Przed ostateczną warstwą konserwacji, podwozie zostało dodatkowo pokryte podwójną warstwą wygłuszenia, które również bardzo dobrze chroni przed korozją.Więcej

Toyota Corolla 2009r.

Zadbana Toyota Corolla z 2009r. teraz dodatkowo została zabezpieczona również ze spodu. Właściciel dopiero teraz może mówić, że jego samochód jest zadbany, zdjęcia prac przed nałożeniem warstwy konserwacyjnej, realizację konserwacji znajdziecie Państwo w realizacji - Opcje zabezpieczenia podwozia.Więcej

Subaru Impreza

Przedstawiamy realizacje Subaru Imprezy, zdjęcia najlepiej zobrazują wykonaną pracę przed nałożeniem warstwy konserwacyjnej. Zdjęcia z ostatniej warstwy znajdziecie Państwo w realizacji Opcjach zabezpieczenia podwozia.Więcej

Toyota Land Cruiser 2018r.

Przedstawiamy Państwu Naszą najnowszą realizację, mianowicie Toyota Land Cruiser, rocznik 2018. Przyjechała prosto z salonu aby zabezpieczyć podwozie, na liczniku miała przejechane 50 km! Ogrom pracy został włożony w zabezpieczenie antykorozyjne oraz wygłuszenie. Na zdjęciach zobaczyć Państwo mogą samochód podczas oględzin, na których widać już początki rdzy. Pierwszy etap, który wykonaliśmy to mycie i odtłuszczanie podwozia, aby dokładnie przygotować auto do dalszych prac. Kolejnym etapem było nałożenie warstw wygłuszenia Noxudol 3100 w kolorze beżowym na podwozie oraz koloru czarnego w nadkolach. Uświadamiając klientów powtarzamy, że wygłuszenie to również zabezpieczenie przed korozją oraz poprawa komfortu jazdy, dzięki tłumieniu dźwięków z zewnątrz. Kolejny etap to nałożenie twardego wosku bursztynowego firmy AKEMI na całe podwozie, ramę i zawieszenia. Profile zamknięte zostały zabezpieczone specjalnym woskiem do profili. Galeria zdjęć z poszczególnymi etapami prac poniżej. Właścicieli samochodów Japońskich zapraszamy na bezpłatny przegląd stanu podwozia, w szczególności nowych i kilkuletnich.Więcej

Chrysler Town and Country 2014r.

Samochód sprowadzony został ze Stanów, właściciel postanowił go zabezpieczyć przed korozją w naszej Stacji Konserwacji Pojazdów. Standardowo brak zabezpieczenia fabrycznego, więc samochód został rozebrany, umyty, odtłuszczony. Ogniska korozji występowały na zawieszeniach oraz na karoserii, mechanicznie usunięto rdzę i zabezpieczono antykorozyjnie. Na czystą już powierzchnię nałożono warstwę wygłuszenia w kolorze czarnym (tylne nadkola i schowki na siedzenia) reszta podwozia na kolor beżowy a następnie całość pokryto twardym woskiem koloru bursztynowego. Rzadko się zdarza, że wygłuszamy pokrywę silnika, a klient wybrał taką opcję. Tak zabezpieczony i wygłuszony samochód będzie służył właścicielowi długie lata. Oto kilka zdjęć tej realizacji.Więcej

Samochody 2017 r. zabezpieczenie fabryczne

Oto zdjęcia kilku rozebranych samochodów, zobacz jak są zabezpieczone fabrycznie, jak już pojawia się rdza, i ile wygłuszenia daje fabryka. Żaden z tych samochodów nie jeździł po drogach sypanych solą. Jak będą wyglądać za kilka lat ? My już wiemy, zostały zabezpieczone w Stacji Konserwacji Pojazdów i mają gwarancję. Zastanów się nad obejrzeniem swojego samochodu na podnośniku, możesz to zrobić u nas, zadzwoń 604 565 378 - Czesław.Więcej

Mitsubishi Pajero 2009

Mieliśmy przyjemność zabezpieczyć i doprowadzić do perfekcji samochód Mitsubishi Pajero z 2009 roku, samochód zakupiony w salonie i serwisowany na bieżąco, pierwszy właściciel. Podczas oględzin, klient był zaskoczony ilością korozji na podwoziu swojego zadbanego samochodu. Zdecydował się na wszystko co możliwe w zakresie anty-korozji. Prace, które wykonaliśmy przedstawiamy na zdjęciach poniżej. Po zdemontowaniu osprzętu podwozia (nadkoli, układu wydechowego, osłon termicznych, zderzaków, belki tylnej, haka holowniczego, progów bocznych oraz osłony plastykowej zbiornika paliwa ) okazało się, że pomiędzy osłoną a zbiornikiem paliwa zalegało błoto, na rdzy pojawiły się krople oleju napędowego. Po wybudowaniu zbiornika i oczyszczeniu go było parę dziur. Zbiornik trzeba było naprawiać, nie należy to do prostych zadań. Szkielety metalowe progów bocznych, po zdemontowaniu nakładek plastykowych okazały się jedną wielką rdzą, dodam tylko, że nie można było znaleźć paru centymetrów bez korozji. Zdemontowano resztę elementów i wszystko poddano piaskowaniu oraz cynkowaniu ogniowemu. Nawet osłonę dolną zderzaka przedniego, pokrywały ogniska korozji a według klienta była już raz lakierowana.Więcej

Mercedes 126 1989r.

Przedstawiamy piękny samochód, który mieliśmy przyjemność zabezpieczać. Mercedes 126 przyjechał do Nas aż z Krakowa, aby wykonać woskowanie podwozia oraz wygłuszenie, gdyż po oględzinach klient sam wybrał takie zabezpieczenie. Podwozie, zawieszenia i osprzęty zostały pokryte woskiem koloru bursztynowego, ponieważ pod przeźroczystą warstwą można zobaczyć w jakim stanie były przed nałożeniem. Oto opinia zadowolonego Pana Lecha: Dzień dobry, dziękuję wszystkim pracownikom firmy act Tomecki za profesjonalnie wykonaną pracę przy moim samochodzie.(...) Polecam wszystkim usługi Stacji Konserwacji Pojazdów act Tomecki w Żorach. Podejście do klienta oraz jakość wykonanych prac są tam wyjątkowo profesjonalne. Bardzo ważne jest to, że firma dysponuje wszystkim co niezbędne do odpowiedniego wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego (doświadczenie i zaangażowanie pracowników, wyposażenie warsztatu, odpowiednia ilość poświęconego czasu, zastosowane materiały). Prace przy moim Mercedesie w126 rocznik 1989 były poprzedzone wnikliwą oceną stanu samochodu, a następnie dostosowane do konkretnych potrzeb. Oprócz pokrycia podwozia twardym woskiem i zabezpieczenia profili zamkniętych zastosowano również dodatkowe wygłuszenie, co w sposób bardzo wyraźny wpłynęło na poprawę komfortu podróżowania. 1.03.2018r.Więcej

Mazda 6 MPS 4x4 2007r.

Przedstawiamy Mazdę 6 MPS z napędem 4x4, 2007r. Prace które wykonaliśmy: piaskowanie, podkładowanie, wygłuszenie, malowanie na czarno niektórych elementów oraz woskowanie. Poniżej zdjęcia z każdego etapu.Więcej

Mitsubishi Lancer 2009

Przedstawiamy Mitsubishi Lancer z 2009 roku, poniżej fotorelacja poszczególnych etapów: samochód został rozebrany, następnie hydropiaskowany, po hydropiaskowaniu, nałożono podkład, naniesiono wygłuszenie, lakierowanie zawieszeń na czarno i nałożenie na nie czarnego wosku, na podwozie nałożono warstwę wosku twardego, w kolorze bursztynowym. Opinia klienta: Firma na najwyższym poziomie!!!!Odebrałem Mitsubishi Lancer r. 2009.Pan Czesław poświęcił ponad godzinę na oględziny stanu mojego auta ,z czymś takim nigdy wcześniej się nie spotkałem.Został mi pokazany każdy szczegół korozji na całym samochodzie.Zostały zrobione precyzyjne zdjęcia każdego etapu pracy,coś nie wyobrażalnego ile było korozji po rozkręceniu podzespołów.Wykonanie jest niesamowicie precyzyjne i zdecydowanie nie było na niczym oszczędzane!!!Zostało również wykonane wygłuszenie co mogę potwierdzić że działa,ponieważ wcześniej przy jeździe w deszczu odczuwałem jakbym miał uchyloną szybę a teraz tego nie słychać.Zdecydowanie polecam ten warsztat ,ponieważ mam złe doświadczenie w innych warsztatach za usługę w granicy 700zł,tego się nie da zrobić prawidłowo w tej cenie.Cena za całą usługę zdecydowanie bardzo dobra.Piękna praca,pozdrawiam pana jeszcze raz!!!!Więcej

KIA CEED 2017r.

Woskowanie nowego samochodu marki Kia Ceed z 2017r. Przybył do nas z przejechanymi 136 km, oto jakie prace wykonaliśmy: 1) rozebranie podwozia samochodu kompletne, 2) mycie podwozia i odtłuszczanie, 3) nałożenie wosku bursztynowego na zawieszenie a wosku czarnego na resztę podwozia. Zobacz efekty na zdjęciach poniżej ( przed i po)Więcej

Suzuki Vitara 2017r.

Samochód Suzuki Vitara z 2017 roku, zostało u nas wygłuszone i zabezpieczone antykorozyjnie, oto zdjęcia z poszczególnych etapów: 1) Zdjęcia po rozebraniu, przed myciem 2) Zdjęcia po umyciu 3) Nałożona warstwa wygłuszająca 4) Zabezpieczenie podwozia, zawieszeń i innych elementów twardym woskiem. Elementy aluminiowe typu silnik, skrzynia biegów, osłony termiczne i drobne wsporniki w komorze silnika również zostały pokryte cienką warstwą specjalnego wosku.Więcej

Honda CRV 2012r.

Przedstawiamy Hondę CRV, prace które wykonywaliśmy to po kolei hydropiaskowanie, podkład, uzupełnienie wygłuszenia, wosk.Więcej

Samochód Volvo C70 2008 rok - korozja podwozia

Zdemontowano zawieszenie i wszystkie śruby zostały ocynkowane, piaskowanie wszystkich części podwozia, ocynkowane zostały poprzeczki zawieszenia, osłony tarcz hamulcowych. Kolejnym etapem było podkładowanie zawieszenia a następnie malowanie na końcu konserwacja i składanie samochodu.Więcej

Korozja

W samochodach różnych marek i w różnych rocznikach występuje korozja. Poniżej dodajemy zdjęcia z różnych realizacji.Więcej

Hydropiaskowanie

Podczas oględzin zaznaczane są pomarańczowym markerem ogniska korozji i możemy przystąpić do hydropiaskowania. Zobacz zdjęcia, jak to wygląda w praktyce.Więcej

Konserwacja

Gdy podwozie jest już wymyte i wypiaskowane przystępujemy do zapodkładowania. Następnie zalewamy profile zamknięte woskiem po 12h możemy nakładać czarną konserwację. Zdjęcia poniżej.Więcej

Wygłuszenie

Wygłuszenie nakładane jest w zależności od potrzeb, niektóre samochody posiadają znikome wygłuszenie fabryczne, wtedy wystarczy je uzupełnić, a inne nie posiadają w ogóle więc trzeba je nałożyć w całości. Widać to na zdjęciach poniżej.Więcej

Woskowanie

Nakładana warstwa wosku twardego, jest dobrą warstwą ochronną, która chroni przed działaniem czynników atmosferycznych i mechanicznych. Stosuje się w młodszych samochodach kolor bursztynowy lub czarny zamiast klasycznej czarnej konserwacji.Więcej

Przedłuż życie swojego samochodu!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Kliknij zgadzam się.